ALFATECH.PL
Strona Główna
news
Promocje
Cenniki
Akcesoria
Sprzęt
Programy
linki
Kontakt
e-mail: alfatech@alfatech.pl
 
 
ALFATECH.PL
Sprzęt Powrót Karty Graficzne ART Multimedia
 
 
ART TNT2 PRO
 
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA:
technologia wykonania:0.22 mikrona
szyna danych:128-bit
częstotliwość taktowania chipa:143 MHz
częstotliwość taktowania pamięci:166 MHz
RAMDAC:300 MHz
ilość pamięci:32 MB SDRAM
przepustowość pamięci:2.6 GB/s
AGP:x4 / x2
 
 
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA:
kompresja tekstur:sprzętowa (NSR)
obsługa tekstur:2048x2048 32-bit
wypełnianie pikseli:256 mln pikseli/s
rysowanie:9 mln trójkątów/s
obraz silnik graficzny:pełnoekranowy antyaliasing
mapowanie środowiskowe
transformacje i światła (T&L)
32-bitowy rendering
filtrowanie trójliniowe i anizotropowe
multiteksturowanie
odtwarzanie obrazów:kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD
maksymalna rozdzielczość pracy:1600x1200 32-bit
 
 
WYMAGANIA:
system operacyjny:WINDOWS 9x/ME/2000/NT
sterowniki:DETONATOR
Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99
Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux
Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0
Karta Graficzna ART TNT2 PRO
 
 
 
 
ART TNT2 PRO TV-OUT
 
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA:
technologia wykonania:0.22 mikrona
szyna danych:128-bit
częstotliwość taktowania chipa:143 MHz
częstotliwość taktowania pamięci:166 MHz
RAMDAC:300 MHz
ilość pamięci:32 MB SDRAM
przepustowość pamięci:2.6 GB/s
AGP:x4 / x2
 
 
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA:
kompresja tekstur:sprzętowa (NSR)
obsługa tekstur:2048x2048 32-bit
wypełnianie pikseli:256 mln pikseli/s
rysowanie:9 mln trójkątów/s
obraz silnik graficzny:pełnoekranowy antyaliasing
mapowanie środowiskowe
transformacje i światła (T&L)
32-bitowy rendering
filtrowanie trójliniowe i anizotropowe
multiteksturowanie
odtwarzanie obrazów:kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD
maksymalna rozdzielczość pracy:1600x1200 32-bit
 
 
WYMAGANIA:
system operacyjny:WINDOWS 9x/ME/2000/NT
sterowniki:DETONATOR
Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99
Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux
Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0
 
 
WYJŚCIA
 PAL - TV
kompozytowe
S-Video
Karta Graficzna ART TNT2 PRO TV-OUT
 
 
 
 
 
 
ART GeForce2 MX200 32MB
 
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA:
technologia wykonania:0.18 mikrona
szyna danych:64-bit
częstotliwość taktowania chipa:175 MHz
częstotliwość taktowania pamięci:166 MHz
RAMDAC:350 MHz
ilość pamięci:32 MB SDRAM
przepustowość pamięci:1.3 GB/s
AGP:x4 FastWrite
 
 
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA:
kompresja tekstur:sprzętowa (NSR)
DirectX 7.0 i S3TC
DXTn w DirectX i OpenGL
obsługa tekstur:2048x2048 32-bit
wypełnianie pikseli:350 mln pikseli/s
rysowanie:700 mln trójkątów/s
wypełnianie trójkątów:20 mln trójkątów/s
obraz silnik graficzny:pełnoekranowy antyaliasing
mapowanie środowiskowe
transformacje i światła (T&L)
Vertex Blending
dwa potoki renderujące
32-bitowy rendering
cyfrowa kontrola kolorów (DVC)
filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe
multiteksturowanie
odtwarzanie obrazów:kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD
maksymalna rozdzielczość pracy:2048x1536 32-bit
 
 
WYMAGANIA:
system operacyjny:WINDOWS 9x/ME/2000/NT
sterowniki:DETONATOR
Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99
Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux
Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0
Karta Graficzna ART Geforce2 MX200 32MB
 
 
 
 
 
 
ART GeForce2 MX200 32MB TV-OUT
 
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA:
technologia wykonania:0.18 mikrona
szyna danych:64-bit
częstotliwość taktowania chipa:175 MHz
częstotliwość taktowania pamięci:166 MHz
RAMDAC:350 MHz
ilość pamięci:32 MB SDRAM
przepustowość pamięci:1.3 GB/s
AGP:x4 FastWrite
 
 
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA:
kompresja tekstur:sprzętowa (NSR)
DirectX 7.0 i S3TC
DXTn w DirectX i OpenGL
obsługa tekstur:2048x2048 32-bit
wypełnianie pikseli:350 mln pikseli/s
rysowanie:700 mln trójkątów/s
wypełnianie trójkątów:20 mln trójkątów/s
obraz silnik graficzny:pełnoekranowy antyaliasing
mapowanie środowiskowe
transformacje i światła (T&L)
Vertex Blending
dwa potoki renderujące
32-bitowy rendering
cyfrowa kontrola kolorów (DVC)
filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe
multiteksturowanie
odtwarzanie obrazów:kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD
maksymalna rozdzielczość pracy:2048x1536 32-bit
 
 
WYMAGANIA:
system operacyjny:WINDOWS 9x/ME/2000/NT
sterowniki:DETONATOR
Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99
Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux
Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0
 
 
WYJŚCIA
 PAL - TV
kompozytowe
S-Video
Karta Graficzna ART Geforce2 MX200 32MB TV-OUT
 
 
 
 
 
 
ART GeForce2 MX400 64MB SDRAM
 
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA:
technologia wykonania:0.18 mikrona
szyna danych:128-bit
częstotliwość taktowania chipa:200 MHz
częstotliwość taktowania pamięci:166 MHz
RAMDAC:350 MHz
ilość pamięci:64 MB SDRAM
przepustowość pamięci:2.8 GB/s
AGP:x4 FastWrite
 
 
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA:
kompresja tekstur:sprzętowa (NSR)
DirectX 7.0 i S3TC
DXTn w DirectX i OpenGL
obsługa tekstur:2048x2048 32-bit
wypełnianie pikseli:350 mln pikseli/s
rysowanie:700 mln trójkątów/s
wypełnianie trójkątów:20 mln trójkątów/s
obraz silnik graficzny:pełnoekranowy antyaliasing
mapowanie środowiskowe
transformacje i światła (T&L)
Vertex Blending
dwa potoki renderujące
32-bitowy rendering
cyfrowa kontrola kolorów (DVC)
filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe
multiteksturowanie
odtwarzanie obrazów:kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD
maksymalna rozdzielczość pracy:2048x1536 32-bit
 
 
WYMAGANIA:
system operacyjny:WINDOWS 9x/ME/2000/NT
sterowniki:DETONATOR
Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99
Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux
Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0
Karta Graficzna ART Geforce2 MX400 64MB
 
 
 
 
 
 
ART GeForce2 MX400 64MB SDRAM TV-OUT
 
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA:
technologia wykonania:0.18 mikrona
szyna danych:128-bit
częstotliwość taktowania chipa:200 MHz
częstotliwość taktowania pamięci:166 MHz
RAMDAC:350 MHz
ilość pamięci:64 MB SDRAM
przepustowość pamięci:2.8 GB/s
AGP:x4 FastWrite
 
 
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA:
kompresja tekstur:sprzętowa (NSR)
DirectX 7.0 i S3TC
DXTn w DirectX i OpenGL
obsługa tekstur:2048x2048 32-bit
wypełnianie pikseli:350 mln pikseli/s
rysowanie:700 mln trójkątów/s
wypełnianie trójkątów:20 mln trójkątów/s
obraz silnik graficzny:pełnoekranowy antyaliasing
mapowanie środowiskowe
transformacje i światła (T&L)
Vertex Blending
dwa potoki renderujące
32-bitowy rendering
cyfrowa kontrola kolorów (DVC)
filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe
multiteksturowanie
odtwarzanie obrazów:kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD
maksymalna rozdzielczość pracy:2048x1536 32-bit
 
 
WYMAGANIA:
system operacyjny:WINDOWS 9x/ME/2000/NT
sterowniki:DETONATOR
Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99
Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux
Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0
 
 
WYJŚCIA
 PAL - TV
kompozytowe
S-Video
Karta Graficzna ART Geforce2 MX400 64MB TV-OUT
 
Początek Strony