|
|
ART TNT2 PRO |
|
|
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA: |
|
technologia wykonania: | 0.22 mikrona |
szyna danych: | 128-bit |
częstotliwość taktowania chipa: | 143 MHz |
częstotliwość taktowania pamięci: | 166 MHz |
RAMDAC: | 300 MHz |
ilość pamięci: | 32 MB SDRAM |
przepustowość pamięci: | 2.6 GB/s |
AGP: | x4 / x2 |
|
|
|
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA: |
|
kompresja tekstur: | sprzętowa (NSR) |
obsługa tekstur: | 2048x2048 32-bit |
wypełnianie pikseli: | 256 mln pikseli/s |
rysowanie: | 9 mln trójkątów/s
| obraz silnik graficzny: | pełnoekranowy antyaliasing mapowanie środowiskowe transformacje i światła (T&L) 32-bitowy rendering filtrowanie trójliniowe i anizotropowe multiteksturowanie |
odtwarzanie obrazów: | kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD |
maksymalna rozdzielczość pracy: | 1600x1200 32-bit |
|
|
|
WYMAGANIA: |
|
system operacyjny: | WINDOWS 9x/ME/2000/NT |
sterowniki: | DETONATOR Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99 Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0 |
| |
|
|
|
|
|
ART TNT2 PRO TV-OUT |
|
|
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA: |
|
technologia wykonania: | 0.22 mikrona |
szyna danych: | 128-bit |
częstotliwość taktowania chipa: | 143 MHz |
częstotliwość taktowania pamięci: | 166 MHz |
RAMDAC: | 300 MHz |
ilość pamięci: | 32 MB SDRAM |
przepustowość pamięci: | 2.6 GB/s |
AGP: | x4 / x2 |
|
|
|
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA: |
|
kompresja tekstur: | sprzętowa (NSR) |
obsługa tekstur: | 2048x2048 32-bit |
wypełnianie pikseli: | 256 mln pikseli/s |
rysowanie: | 9 mln trójkątów/s
| obraz silnik graficzny: | pełnoekranowy antyaliasing mapowanie środowiskowe transformacje i światła (T&L) 32-bitowy rendering filtrowanie trójliniowe i anizotropowe multiteksturowanie |
odtwarzanie obrazów: | kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD |
maksymalna rozdzielczość pracy: | 1600x1200 32-bit |
|
|
|
WYMAGANIA: |
|
system operacyjny: | WINDOWS 9x/ME/2000/NT |
sterowniki: | DETONATOR Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99 Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0 |
|
|
|
WYJŚCIA |
|
| PAL - TV kompozytowe S-Video |
| |
|
|
|
|
|
|
|
ART GeForce2 MX200 32MB |
|
|
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA: |
|
technologia wykonania: | 0.18 mikrona |
szyna danych: | 64-bit |
częstotliwość taktowania chipa: | 175 MHz |
częstotliwość taktowania pamięci: | 166 MHz |
RAMDAC: | 350 MHz |
ilość pamięci: | 32 MB SDRAM |
przepustowość pamięci: | 1.3 GB/s |
AGP: | x4 FastWrite |
|
|
|
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA: |
|
kompresja tekstur: | sprzętowa (NSR) DirectX 7.0 i S3TC DXTn w DirectX i OpenGL |
obsługa tekstur: | 2048x2048 32-bit |
wypełnianie pikseli: | 350 mln pikseli/s |
rysowanie: | 700 mln trójkątów/s |
wypełnianie trójkątów: | 20 mln trójkątów/s |
obraz silnik graficzny: | pełnoekranowy antyaliasing mapowanie środowiskowe transformacje i światła (T&L) Vertex Blending dwa potoki renderujące 32-bitowy rendering cyfrowa kontrola kolorów (DVC) filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe multiteksturowanie |
odtwarzanie obrazów: | kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD |
maksymalna rozdzielczość pracy: | 2048x1536 32-bit |
|
|
|
WYMAGANIA: |
|
system operacyjny: | WINDOWS 9x/ME/2000/NT |
sterowniki: | DETONATOR Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99 Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0 |
| |
|
|
|
|
|
|
|
ART GeForce2 MX200 32MB TV-OUT |
|
|
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA: |
|
technologia wykonania: | 0.18 mikrona |
szyna danych: | 64-bit |
częstotliwość taktowania chipa: | 175 MHz |
częstotliwość taktowania pamięci: | 166 MHz |
RAMDAC: | 350 MHz |
ilość pamięci: | 32 MB SDRAM |
przepustowość pamięci: | 1.3 GB/s |
AGP: | x4 FastWrite |
|
|
|
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA: |
|
kompresja tekstur: | sprzętowa (NSR) DirectX 7.0 i S3TC DXTn w DirectX i OpenGL |
obsługa tekstur: | 2048x2048 32-bit |
wypełnianie pikseli: | 350 mln pikseli/s |
rysowanie: | 700 mln trójkątów/s |
wypełnianie trójkątów: | 20 mln trójkątów/s |
obraz silnik graficzny: | pełnoekranowy antyaliasing mapowanie środowiskowe transformacje i światła (T&L) Vertex Blending dwa potoki renderujące 32-bitowy rendering cyfrowa kontrola kolorów (DVC) filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe multiteksturowanie |
odtwarzanie obrazów: | kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD |
maksymalna rozdzielczość pracy: | 2048x1536 32-bit |
|
|
|
WYMAGANIA: |
|
system operacyjny: | WINDOWS 9x/ME/2000/NT |
sterowniki: | DETONATOR Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99 Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0 |
|
|
|
WYJŚCIA |
|
| PAL - TV kompozytowe S-Video |
| |
|
|
|
|
|
|
|
ART GeForce2 MX400 64MB SDRAM |
|
|
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA: |
|
technologia wykonania: | 0.18 mikrona |
szyna danych: | 128-bit |
częstotliwość taktowania chipa: | 200 MHz |
częstotliwość taktowania pamięci: | 166 MHz |
RAMDAC: | 350 MHz |
ilość pamięci: | 64 MB SDRAM |
przepustowość pamięci: | 2.8 GB/s |
AGP: | x4 FastWrite |
|
|
|
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA: |
|
kompresja tekstur: | sprzętowa (NSR) DirectX 7.0 i S3TC DXTn w DirectX i OpenGL |
obsługa tekstur: | 2048x2048 32-bit |
wypełnianie pikseli: | 350 mln pikseli/s |
rysowanie: | 700 mln trójkątów/s |
wypełnianie trójkątów: | 20 mln trójkątów/s |
obraz silnik graficzny: | pełnoekranowy antyaliasing mapowanie środowiskowe transformacje i światła (T&L) Vertex Blending dwa potoki renderujące 32-bitowy rendering cyfrowa kontrola kolorów (DVC) filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe multiteksturowanie |
odtwarzanie obrazów: | kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD |
maksymalna rozdzielczość pracy: | 2048x1536 32-bit |
|
|
|
WYMAGANIA: |
|
system operacyjny: | WINDOWS 9x/ME/2000/NT |
sterowniki: | DETONATOR Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99 Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0 |
| |
|
|
|
|
|
|
|
ART GeForce2 MX400 64MB SDRAM TV-OUT |
|
|
SPECYFIKACJA PODSTAWOWA: |
|
technologia wykonania: | 0.18 mikrona |
szyna danych: | 128-bit |
częstotliwość taktowania chipa: | 200 MHz |
częstotliwość taktowania pamięci: | 166 MHz |
RAMDAC: | 350 MHz |
ilość pamięci: | 64 MB SDRAM |
przepustowość pamięci: | 2.8 GB/s |
AGP: | x4 FastWrite |
|
|
|
TECHNOLOGIA WYŚWIETLANIA: |
|
kompresja tekstur: | sprzętowa (NSR) DirectX 7.0 i S3TC DXTn w DirectX i OpenGL |
obsługa tekstur: | 2048x2048 32-bit |
wypełnianie pikseli: | 350 mln pikseli/s |
rysowanie: | 700 mln trójkątów/s |
wypełnianie trójkątów: | 20 mln trójkątów/s |
obraz silnik graficzny: | pełnoekranowy antyaliasing mapowanie środowiskowe transformacje i światła (T&L) Vertex Blending dwa potoki renderujące 32-bitowy rendering cyfrowa kontrola kolorów (DVC) filtrowanie dwu-, trójliniowe i anizotropowe multiteksturowanie |
odtwarzanie obrazów: | kompensacja ruchu przy odtwarzaniu DVD |
maksymalna rozdzielczość pracy: | 2048x1536 32-bit |
|
|
|
WYMAGANIA: |
|
system operacyjny: | WINDOWS 9x/ME/2000/NT |
sterowniki: | DETONATOR Zgodność ze standardami MicrosoftŽ PC98, PC99 Pełna kompatybilność z OpenGL 1.2 dla wszystkich systemów Windows i Linux Pełna kompatybilność z Microsoft DirectX 5.0, 6.0 i 7.0 |
|
|
|
WYJŚCIA |
|
| PAL - TV kompozytowe S-Video |
| |
|